Retail&Agrobusiness

Piaţa de fitness din România e ţinută în spate de cinci oraşe mari care adună 500 de săli cu afaceri anuale de 100 mil. euro, aproape jumătate din total

ANALIZĂ ZF

Majoritatea covârşitoare a jucătorilor din piaţa de sport sunt afaceri mici, ce operează unul sau două centre de fitness.

Chiar şi Stay Fit a acoperit doar Capitala, pe când World Class s-a orientat către cele mai mari oraşe din ţară.

Majoritatea covârşitoare a jucătorilor din piaţa de sport sunt afaceri mici, ce operează unul sau două centre de fitness. Chiar şi Stay Fit a acoperit doar Capitala, pe când World Class s-a orientat către cele mai mari oraşe din ţară.

Autor: Cristina Roşca

29.08.2020, 17:45 1850

♦ Principalele cinci oraşe din România - Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Iaşi - domină fără drept de apel piaţa de fitness locală ♦ Există o relaţie direct proporţională între puterea de cumpărare dintr-o localitate şi cât de dezvoltată e industria de fitness.

Peste 800.000 de români sunt membri ai unei săli de sport, pe o piaţă de 250 mil. euro anual, arată un raport al pieţei de fitness realizat de compania de consultanţă AT Kearney. Această industrie e dominată clar de cinci oraşe mari, care sunt nu doar cele mai „populate”, ci şi cele mai dezvoltate din punct de vedere economic.

Mai exact, Bucureşti (alături de Ilfov), Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Iaşi, alături de localităţile limitrofe, adună circa 500 de cluburi de sport, adică aproape jumătate din totalul de la nivel naţional.

„Piaţa de fitness din România este una puternic fragmentată, cu peste 1.100 de jucători activi mai ales pe segmentele preţurilor mici şi medii. Tocmai această fragmentare a permis dezvol­ta­rea de agregatori precum 7card”, spun analiştii AT Kearney.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO