Retail&Agrobusiness

Piaţa farma merge după modelul din comerţul alimentar: oraşele mici şi medii, noul câmp de luptă dintre giganţi şi jucători locali

La fel ca în alte sectoare, şi în farma businessul este dependent de expansiune, astfel că jucătorii fie deschid farmacii de la zero, fie preiau reţele locale de mici dimensiuni sau unităţi independente

La fel ca în alte sectoare, şi în farma businessul este dependent de expansiune, astfel că jucătorii fie deschid farmacii de la zero, fie preiau reţele locale de mici dimensiuni sau unităţi independente

Autor: Cristina Roşca

08.08.2018, 18:10 268

În Urziceni, judeţul Ialomiţa, un oraş de nici 20.000 de locuitori de lângă Capitală, există şapte farmacii – două HelpNet (dintre care o drogherie), câte una Sensiblu, Dona şi Catena şi alte două farmacii locale. Prin comparaţie, acum trei-patru ani nu existau decâtjucători locali.

Piaţa farmaciilor merge astfel după modelul din comerţul alimentar, unde zece reţele străine au ajuns în două decenii să controleze circa 60% din piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO