Retail&Agrobusiness

Piaţa hotelieră se aglomerează. Cele mai mari branduri internaţionale de hoteluri au ajuns la peste 8.600 de camere, deschizând peste 600 de camere noi în doi ani. Cele mai active lanţuri hoteliere sunt Hilton şi Accor, care pariază pe plan local pe hoteluri de patru şi trei stele sub mai multe branduri

Piaţa hotelieră se aglomerează. Cele mai mari branduri...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.11.2019, 19:35 592

Peste 8.600 de camere au în prezent cele mai mari branduri internaţionale de pe piaţa hotelieră, doar în ultimii doi ani fiind puse pe piaţă peste 600 de camere, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piaţă.

Astfel, piaţa locală devine tot mai atractivă pentru marii jucători în condiţiile în care România are unul dintre cele mai mici grade de afiliere la lanţurile internaţionale din Europa.

O analiză recentă a companiei de cercetare STR arată că aproape 30% din camerele de hotel din România sunt afiliate unui lanţ internaţional. Ca număr de camere afiliate, România stă mai bine decât ţări precum Bulgaria sau Cehia. De exemplu, 11% din camerele de hotel din Bulgaria sunt afiliate unui lanţ internaţional şi 27% în Cehia. Însă, aceste ţări au mult mai multe camere de hotel per total decât Româ­nia. În schimb, gradul de afiliere sare de 30% în Polonia şi Ungaria, con­form STR.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO