Retail&Agrobusiness

Piaţa hotelieră se aglomerează. Cele mai mari branduri internaţionale de hoteluri au ajuns la peste 8.600 de camere, deschizând peste 600 de camere noi în doi ani. Cele mai active lanţuri hoteliere sunt Hilton şi Accor, care pariază pe plan local pe hoteluri de patru şi trei stele sub mai multe branduri

Piaţa hotelieră se aglomerează. Cele mai mari branduri internaţionale de hoteluri au ajuns la peste 8.600 de camere, deschizând peste 600 de camere noi în doi ani. Cele mai active lanţuri hoteliere sunt Hilton şi Accor, care pariază pe plan local pe hoteluri de patru şi trei stele sub mai multe branduri

Autor: Mădălina Panaete

11.11.2019, 19:35 385

Peste 8.600 de camere au în prezent cele mai mari branduri internaţionale de pe piaţa hotelieră, doar în ultimii doi ani fiind puse pe piaţă peste 600 de camere, arată o analiză a ZF pe baza datelor din piaţă.

Astfel, piaţa locală devine tot mai atractivă pentru marii jucători în condiţiile în care România are unul dintre cele mai mici grade de afiliere la lanţurile internaţionale din Europa.

O analiză recentă a companiei de cercetare STR arată că aproape 30% din camerele de hotel din România sunt afiliate unui lanţ internaţional. Ca număr de camere afiliate, România stă mai bine decât ţări precum Bulgaria sau Cehia. De exemplu, 11% din camerele de hotel din Bulgaria sunt afiliate unui lanţ internaţional şi 27% în Cehia. Însă, aceste ţări au mult mai multe camere de hotel per total decât Româ­nia. În schimb, gradul de afiliere sare de 30% în Polonia şi Ungaria, con­form STR.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Gandul.ro ANUNȚ OFICIAL!
AFACERI DE LA ZERO