Retail&Agrobusiness

Pizza, mâncarea chinezească şi cea românească-au crescut comenzile online de mâncare la Foodpanda.ro

Pizza, mâncarea chinezească şi cea românească-au...

Autor: Departament Economic

21.04.2016, 11:43 471

”Evoluţia din primul trimestru ne determină să credem că trendul de creştere se va menţine până la finele anului, inclusiv la nivelul bonului mediu, în contextul în care eforturile noastre se concentrează pe zonele cu spaţii de birouri, unde se plasează comenzi pentru mai multe persoane”, a declarat Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Potrivit reprezentanţilor companiei, evoluţia a fost susţinută atât de vremea geroasă de la începutul anului, cât şi de promoţii. Vârful de comenzi s-a înregistrat la sfârşitul lunii ianuarie, când temperaturile extrem de scăzute i-au ţinut pe români în case.

În ceea ce priveşte preferinţele culinare, preparatele preferate de cei care comandă online sunt pizza, mâncarea chinezească şi cea românească, conform reprezentanţilor companiei.

Cei mai activi clienţi de pe platformă sunt locuitorii din Bucureşti, urmaţi de cei din Cluj şi Timişoara.

Însă, clasamentul se schimbă la nivelul bonului mediu. Astfel, cea mai mare comandă medie se înregistrează în Bucureşti – 60 lei, urmat de Braşov – 55 lei, Cluj – 50 lei, Timişoara – peste 45 lei şi, respectiv, Iaşi – 44 lei.

Foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 500 de restaurante din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Craiova, Sibiu şi Buzau.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO