Retail&Agrobusiness

Planurile Burger King pentru România: Vrem 50 de restaurante în următorii cinci ani

INTERVIU

Daniel Ryska, regional director Burger King: Iniţial vizăm cele mai mari 5-6 oraşe din România, ne uităm la cele mai mari din punctul de vedere al populaţiei, dar şi din punctul de vedere al puterii de cumpărare. Avem un buget de investiţii de circa 200 mil. lei pentru următorii cinci ani.

Daniel Ryska, regional director Burger King: Iniţial vizăm cele mai mari 5-6 oraşe din România, ne uităm la cele mai mari din punctul de vedere al populaţiei, dar şi din punctul de vedere al puterii de cumpărare. Avem un buget de investiţii de circa 200 mil. lei pentru următorii cinci ani.

Autor: Cristina Roşca

26.09.2019, 15:40 1585

♦ Brandul american de fast-food a revenit în România în sistem de franciză, fiind adus de grupul polonez AmRest, care deţine şi franciza Starbucks ♦ Polonezii au un buget de investiţii de circa 200 de milioane de lei pentru următorii cinci ani ♦ Burger King a mai fost o dată prezent pe piaţă - tot în sistem de franciză -, însă businessul a dat faliment.

„Vrem ca în următorii cinci ani să ajungem la 50 de restaurante în România, vedem potenţial de dezvoltare pe această piaţă. Ne-am uitat la numărul de locuitori ai ţării, la veniturile lor dispo­ni­bile, la prezenţa oame­nilor în mall şi la faptul că românii favorizează brandurile în procesul de achiziţie. Mai mult, avem experienţa Starbucks în România şi putem vedea rezultatele acestui brand. România este una dintre cele mai bune pieţe pentru noi în ceea ce priveşte această marcă“, spune Daniel Ryska, regional director pentru CE&SEE pentru Burger King. El deţine poziţia actuală de doi ani, ocupându-se de pieţele din Cehia, Slovacia, România şi Bulgaria. Anterior a lucrat alţi doi ani pentru această marcă, după ce trei ani a dezvoltat KFC în Cehia pentru Amrest.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO