Retail&Agrobusiness

Planurile Marks & Spencer pentru România: Un mini-supermarket în 2015 şi patru magazine noi în următorii ani

Sorin Stancu, 40 de ani, conduce operaţiunile Marks&Spencer din regiunea Balcanilor, în total 6 pieţe

Sorin Stancu, 40 de ani, conduce operaţiunile Marks&Spencer din regiunea Balcanilor, în total 6 pieţe

Autor: Cristina Rosca

31.05.2015, 14:48 611

Retailerul britanic Marks & Spencer, prezent pe piaţa locală cu divizia de modă din 2000, iniţial în franciză şi apoi direct, are ca prioritate extinderea pe piaţa locală a diviziei de produse alimentare M&S Food, pentru acest an fiind planificată încă o astfel de deschidere.

Divizia M&S Food a fost lansată în această primăvară, primele două "mini-super­mar­keturi" fiind deschise în interiorul a două magazine de modă, respectiv cele din Mega Mall şi Plaza România. Compania are în plan şi expansiunea numărului de magazine de modă, până la zece în următorii ani, faţă de şase în prezent.

„În prezent avem patru magazine în Bucureşti şi două în provincie, în Iaşi şi Constanţa, iar în următorii ani am putea ajunge la zece unităţi (mixte de modă şi produse alimentare- n. red.). Analizăm în per­manenţă şi alte regiuni ale ţării. Pentru acest an însă avem în plan extinderea unui magazin deja existent din Bucureşti şi inte­grarea în interiorul său a unui departament M&S Food“, spune Sorin Stancu (40 de ani), directorul general al grupului britanic în zona Balcanilor, în total şase pieţe, despre planurile de expansiune ale companiei în acest an. El adaugă faptul că decizia de integrare a divizie M&S Food în interiorul unui magazin de modă depinde de suprafaţa acestuia din urmă şi de amplasarea lui.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO