Retail&Agrobusiness

Platforma de e-commerce MerchantPro, administrată de compania locală ShopMania Net, a investit peste 100.000 de euro în aplicaţii care ajută comercianţii să îşi scaleze businessul . T1/2021 a venit cu o creştere de 110% a valorii comenzilor

Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro

Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro

Autor: Eduard Ivanovici

21.04.2021, 17:00 96

MerchantPro a investit 100.000 de euro în aplicaţii care le permit comercianţilor din cadrul platformei să îşi gestioneze propriul lor marketplace, oferindu-le clienţilor opţiunea de a crea abonamente periodice pentru anumite produse.

Conform unui comunicat al MerchantPro, noile direcţii aplicate în contextul strategiei globale de produs vor genera o creştere de peste 30% pentru platforma locală de soluţii SaaS (software as a service) pentru e-commerce.

Primul trimestru din 2021 a venit cu o creştere de 110% a valorii comenzilor, respectiv 82% ca număr al tranzacţiilor magazinelor online de pe platforma MerchantPro.

„În acest context şi după un 2020 cu creşteri susţinute, interesul comercianţilor faţă de soluţii complexe a crescut. Astfel, MerchantPro a dezvoltat funcţionalităţi, unele în premieră în zona platformelor SaaS, care să vină ca soluţii de aliniere la nevoile de dezvoltare ale afacerilor din online: programe proprii de afiliere, infrastructură de tip marketplace, comenzi automate şi recurente.  Acestea permit comercianţilor din platformă să îşi extindă afacerile pe noi verticale din online”, reiese din comunicat.

În prezent, MerchantPro se pregăteşte să lanseze o aplicaţie care transformă orice magazin online creat de platformă într-un marketplace, o premieră pentru piaţa online din România.

Astfel, comercianţii le vor putea permite vânzătorilor parteneri să îşi listeze produsele în marketplace, obţinând o diversificare prin comercializarea de noi articole, dar fără a gestiona stocuri suplimentare şi având totodată o trasabilitate clară a vânzărilor acestora. Pentru a susţine mai multe strategii posibile de business, funcţionalitatea oferă posibilitatea deţinătorilor de marketplace de a decide asupra felului în care sunt adăugate produsele provenite de la vânzători terţi şi asupra modului de procesare a comenzilor.

O altă funcţionalitate dezvoltată în premieră pentru piaţa din România este programul de afiliere – Affiliate & Referral –, care poate fi implementat de fiecare comerciant  în parte, având control total asupra fluxului de cash, indicatorilor de performanţă, bugetului alocat şi duratei campaniilor.

Platforma MerchantPro a înregistrat venituri de circa 625.000 de euro în 2020, în creştere cu 25% faţă de 2019, fiind utilizată până acum de peste 5.000 de magazine online.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO