Retail&Agrobusiness

Producătorul apei minerale Bucovina, plus 10% la vânzări

Producătorul apei minerale Bucovina, plus 10% la vânzări

Autor: Mădălina Panaete

23.04.2015, 00:06 575
Rio Bucovina, unul dintre cei mai mari trei îmbuteliatori de apă minerală de pe plan local, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 152 milioane de lei (34 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul precedent, arată calculele ZF pe baza datelor de la Registrul Comerţului şi mfinanţe.ro.
 
Compania, care are peste 600 de angajaţi, a avut anul trecut un profit net de aproape 7 milioane de lei ( în jur de 1,5 mil. euro), în scădere cu 5% faţă de rezultatul din 2013.
 
Conform ultimelor date, Rio Bu­co­vina deţine trei unităţi de producţie, la Vatra Dornei, Timişoara şi în Giurgiu. Com­pania are în portofoliu apă mi­nerală naturală, apă de masă, apă de izvor, dar şi băuturi carbogazoase, sub bran­duri precum Bucovina, La Vitta, Ma­libu, Rio sau Bon Ton.
 
În urmă cu circa un an, compania şi-a adăugat în portofoliul de branduri produse şi sub bran­dul La Vitta Food, care include produse precum pastă de tomate, za­cuscă sau murături. Pe acest segment, Rio Bucovina con­curează cu Orkla Foods, Contec Foods (Olympia).
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO