Retail&Agrobusiness

Producătorul berilor Ursus şi Timişoreana caută 12 tineri pentru un program de internship

Producătorul berilor Ursus şi Timişoreana caută 12...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.03.2018, 15:52 796

Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piaţa berii, lansează a doua ediţie a programului Graduate Trainee „TheChallenge4Greatness”, destinat studenţilor din ultimul an de studii, tinerilor absolvenţi şi masteranzilor. La fel ca şi anul trecut, în 2018 Ursus Breweries derulează un proces de recrutare pentru 12 poziţii de Graduate Trainee, şase în departamentul comercial şi şase în zona de producţie, în Bucureşti şi în fabricile companiei din Buzău, Braşov şi Timişoara.

Dintre cei 12 trainee selectaţi pentru ediţia din 2017 a progamului „TheChallenge4Greatness”, opt sunt în prezent angajaţi ai companiei Ursus Breweries. În acest an, recrutările şi selecţia următoarei generaţii Ursus Breweries Graduate Trainee au demarat la finalul lunii februarie şi vor continua până în iunie. Cei selectaţi se vor alătura echipei în vara acestui an, conform informaţiilor furnizate de către reprezentanţii companiei.

„Rezultatele companiei au la bază performanţa întregii echipe de aproximativ 1.400 de angajaţi ai Ursus Breweries. Atragerea de noi talente este esenţială şi în acelaşi timp o datorie a companiei de a forma viitori profesionişti şi lideri pentru o industrie cu o istorie de peste 300 de ani pe plan local. În acest mediu dinamic, studenţii sau tinerii absolvenţi pot să îşi dezvolte cunoştinţele, având acces la oportunităţi profesionale şi îndrumare încă de la începutul carierei”, a declarat Robert Uzună, corporate affairs director al Ursus Breweries. 

„TheChallenge4Greatness” are drept scop dezvoltarea profesională şi pregătirea tinerilor aflaţi la începutul carierei pentru un viitor rol în cadrul companiei. Astfel, prima parte a programului îi introduce în lumea producţiei berii, unde vor putea să îşi dezvolte cunoştinţele acumulate în perioada studiilor.

Prin urmare, prima etapă a programului este structurată sub forma provocării de a gestiona integral un proiect timp de trei luni. În urma evaluării, în funcţie de rezultate, cei mai buni candidaţi vor trece în a doua etapă a programului, cea de Management Trainee.

Timp de aproximativ un an, în perioada de dezvoltare profesională accelerată de Management Trainee, aceştia vor avea contact şi vor lucra direct cu specialişti din mai multe arii funcţionale. În cazul departamentului Comercial este vorba despre Marketing, Trade Marketing şi Vânzări, iar în zona de Producţie, despre direcţiile Brewing, Packaging şi Engineering.

Ursus Breweries, care are trei fabrici de be­re la Timişoara, Braşov şi Buzău şi o mi­cro­berărie la Cluj-Napoca, şi-a schimbat recent acţionarul, trecând de sub „aripa“ grupului sud-african SABMiller sub cea a grupului japonez Asahi într-o tranzacţie regională care s-a ridicat la 7,3 miliarde de euro în total. Alături de activele SABMiller din România au trecut în proprietatea grupului japonez şi businessurile din Cehia, Slovacia, Ungaria şi Polonia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO