Hochland România, cel mai mare jucător de pe piaţa locală a brânzeturilor, a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproape 400 mil. lei (circa 87 mil. euro), în creştere cu 18% faţă de anul precedent, conform datelor furnizate de companie.
„A fost un an foarte bun pentru Hochland, cu creşteri importante în categoriile în care suntem prezenţi, cu produse noi, cu o nouă comunicare de brand. Într-un context de piaţă competitiv, am reuşit să creştem mai mult decât principalii competitori şi să ne consolidăm poziţia de lider în brânzeturi“, a spus pentru ZF Erik Hageleit, director general al Hochland România. El este la cârma companiei de la începutul anului 2017, însă nu este la prima experienţă pe plan local.
Erik Hageleit a condus în perioada 2007-2012 operaţiunile Beiersdorf (Nivea) în România şi Moldova. Managerul a absolvit Facultatea de administrarea afacerilor, Universitatea Christian-Albrechts din Kiel, Germania, şi vorbeşte limbile germană, engleză, franceză, spaniolă, rusă şi limba română.