Retail&Agrobusiness

Producătorul de brânzeturi Unilact şi-a bugetat o creştere de 20% în acest an

Marius Bîcu, managing partner al Unilact

Marius Bîcu, managing partner al Unilact

Autor: Roana Rotaru

07.04.2016, 00:05 114
Unilact Transilvania, companie care deţine brandul de brânzeturi De la Ferma, a înre­gistrat anul trecut o creştere de 16% a cifrei de afaceri, la 14 milioane de lei (3,15 milioane de euro), şi mizează în acest an pe o ma­jo­rare de circa 20% a businessului. 
 
Profitul com­pa­niei s-a situat la 1,8 milioane de lei (peste 355.000 euro).
 
„Scăderea TVA-ului, lărgirea echipei de vân­zări, investiţiile realizate şi noile par­te­neriate de peste graniţe au avut un impact pozitiv în businessul companiei anul trecut“, a de­clarat Marius Bîcu, managing partner al Unilact, firmă care are o fermă în judeţul Alba şi vinde sub brandurile De la Ferma şi Pachet de Acasă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO