Retail&Agrobusiness

Producătorul de cosmetice Farmec Cluj va deschide zece magazine în 2018. „Când alegem un oraş, ne uităm la puterea de cumpărare, la investiţiile din oraş, la nivelul zonelor rezidenţiale“

Valen­tin Peter, managerul de dezvol­tare al Farmec

Valen­tin Peter, managerul de dezvol­tare al Farmec

Autor: Georgiana Mihalache

16.10.2017, 00:08 660

Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca, un business de peste 196 de milioane de lei, va continua şi anul viitor extinderea reţelei de magazine monobrand sub umbrela Farmec şi Gerovital cu încă 10 magazine, un ritm apropiat de cel cu care s-a extins compania în acest an.

Compania a ajuns în prezent la 19 ma­gazine la nivel naţional, după ce anul acesta a deschis opt, iar până la finalul lui 2017 va mai deschide încă două unităţi la Galaţi şi Râmnicu Vâlcea.

„Atunci când cauţi să dezvolţi o afacere trebuie să găseşti o cale să ajungi în cel mai scurt timp către partea de profit, pentru că te aju­tă mai departe să dezvolţi. Când alegem un oraş pentru extindere, ne uităm la puterea de cum­pă­rare, la nivelul de investiţie a oraşului, la nivelul zo­nelor rezidenţiale şi întotdeauna m-am uitat să văd şi aspectul oraşului, dacă autorităţile investesc, pen­tru că acolo şi consumatorul e mai atent cu per­soa­na lui“, a spus într-un interviu pentru ZF Valen­tin Peter, managerul de dezvol­tare al Farmec.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO