Retail&Agrobusiness

Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca şi-a bugetat investiţii de 26 mil. lei în 2019, de 3-4 ori mai mari ca în ultimii ani

Antreprenori locali

Mircea Turdean, director general al Farmec: 

Anul acesta, am alocat un buget de peste 9 milioane de lei pentru modernizarea şi dezvoltarea echipamentelor şi liniilor de producţie, în vederea creşterii continue a calităţii produselor, dar şi a eficientizării proceselor. Investiţiile în fabrica din Cluj au fost mereu o prioritate pentru noi.

Mircea Turdean, director general al Farmec: Anul acesta, am alocat un buget de peste 9 milioane de lei pentru modernizarea şi dezvoltarea echipamentelor şi liniilor de producţie, în vederea creşterii continue a calităţii produselor, dar şi a eficientizării proceselor. Investiţiile în fabrica din Cluj au fost mereu o prioritate pentru noi.

Autor: Cristina Roşca

27.07.2019, 00:00 271

„Pe măsură ce afacerile unei companii cresc, bugetele de investiţii sunt mai mari. Banii merg către modernizarea proceselor de producţie, către deschideri noi de magazine de brand, extinderea portofoliului de produse şi lansarea sistemului de franciză (...).“

Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca, cel mai mare jucător local de pe piaţa de 1 mld. euro a parfumurilor, produselor de îngri­jire şi ma­chiaj, şi-a bugetat pen­tru acest an in­vestiţii de 26 mil. lei, faţă de 8-9 mi­lioane de lei în fiecare dintre cei doi ani anteriori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO