Retail&Agrobusiness

Producătorul de încălţăminte ProAlex din Bucureşti închide temporar producţia şi magazinul fizic din cauza lipsei de personal: Rămânem disponibili în online

Producătorul de încălţăminte ProAlex din Bucureşti...

Autor: Ramona Cornea

24.06.2021, 13:02 266

​Producătorul de încălţăminte ProAlex închide temporar producţia şi magazinul fizic pe care îl are în Bucureşti din cauza lipsei de personal.

”Din nefericire, ne confruntăm cu un deficit de personal, prin urmare suntem nevoiţi să luăm o pauză din productie. Nu vom mai putea prelua comenzi personalizate în perioada următoare. Şi pentru că una duce inevitabil la alta - şi magazinul fizic îşi va închide porţile începând cu 30 iunie. Rămânem disponibili în online, sunt în continuare sute de produse gata făcute disponibile la preţ redus, cu livrare imediată. (...)  Din păcate, nu vă putem spune exact cât va dura această perioadă, depinde de cât de repede vom reuşi să ocupăm posturile vacante cu meşteri priceputi. Sperăm sa fie doar un hop pe care să îl depăşim rapid şi care să ne întărească pentru viitor”, au transmis reprezentanţii companiei pe pagina lor de pe un site de socializare.

Conform datelor publice de la Ministerul Finanţelor, compania Proalex Shoes a avut o cifră de afaceri de circa 111.150 de lei în 2020, în scădere cu mai mult de 60% faţă de anul precedent. Compania a avut un număr mediu de 7 angajaţi anul trecut, în scădere de la 10 persoane în 2019. Proalex Shoes a fost înfiinţată în anul 2013, iar antreprenoarea Gabriela Ştefan este asociat unic, după cum arată datele de pe platforma de analiză financiar confidas.ro.

Cazul companiei Proalex Shoes care a oprit producţia din cauza lipsei de personal nu este unul singular. Ferma Caprele Irinucăi, situată la 8 km de Iaşi, a anunţat că se va închide după aproape zece ani din cauza lipsei de personal. Ferma Caprele Irinucăi cuprindea anul trecut circa 80 de capre şi mergea spre afaceri anuale de 600.000 de lei.

În 2020, ferma producea între 100 şi 200 de litri de lapte pe zi, timp de zece luni pe an, din care un procent cuprins între 50% şi 80% este procesat în iaurturi şi brânzeturi, care sunt vândute atât în magazinul propriu, cât şi în două carmangerii din Iaşi, a explicat Irina Ciochină, fondatoarea fermei, în cadrul emisiunii Investiţi în România!, realizată de ZF în parteneriat cu CEC Bank.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO