Retail&Agrobusiness

Producătorul de îngheţată Alpin 57 Lux a ajuns în 20.000 de puncte de vânzare şi la o cotă de piaţă de 18%

Producătorul de îngheţată Alpin 57 Lux a ajuns în...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

06.08.2014, 00:05 905
Peste 40% din vânzările Alpin 57 Lux, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa în­gheţatei, se înregistrează în sudul Ro­mâ­niei (Mun­tenia, in­clusiv Bu­cureşti), în timp ce Tran­sil­vania - piaţa natală a com­paniei - re­pre­zintă 43% din rula­jele pro­du­că­to­rului.
 
Bucureştiul, cu circa două mi­lioa­ne de locuitori şi cea mai importantă „piaţă“ de desfacere pentru toţi pro­ducătorii in­diferent de profil, reprezintă 20% din afa­ce­rile totale ale companiei, care s-au ridicat anul trecut la aproape 15 mil. euro.
 
„Vânzările companiei se pot împărţi astfel: 20% în Bucureşti, 43% în Transil­va­nia, Moldova aduce 15% din încasări, în timp ce Muntenia reprezintă 22% din vânzări“, spune Ioan Istrate, directorul general şi pro­prie­tarul companiei care produce branduri pre­cum Polar Autentic, Fulg de Nea, Alpin 57 Lux, Malgra sau Trans­al­pina. Toto­dată, pro­ducă­to­rul mai are în portofoliu şi le­gu­me con­gelate sub marca Maestro Al­pin şi pro­duse de pa­ti­serie congelată sub brandul Rom­cherie,  însă aceste segmente repre­zintă mai puţin de 15% din cifra de afaceri a com­paniei, conform ulti­me­lor date.
 
Alpin 57 Lux este al treilea cel mai mare ju­cător local de pe piaţa înghe­ţatei, evaluată la 170 mil. euro, şi este de­ţinut de familia Istrate din Sebeş, judeţul Alba.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO