Retail&Agrobusiness

Producătorul de ingrediente şi condimente Supremia din Alba vrea să facă 18% din business la export

Afacerea Supremia se focusează pe segmentul business to business, însă deţine şi trei magazine proprii „Poveşti cu Condimente“ şi un magazin online

Afacerea Supremia se focusează pe segmentul business to business, însă deţine şi trei magazine proprii „Poveşti cu Condimente“ şi un magazin online

Autor: Mădălina Panaete

12.05.2015, 00:06 546
Supremia Grup, companie care activează pe segmentul ingredientelor pentru industria alimentară şi a condimentelor, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 170 milioane de lei, cu aproape 10% peste nivelul înregistrat anul trecut, conform datelor transmise de companie pentru anuarul ZF „Cei mai mari jucători din economie 2015“.
 
Din cei 170 milioane de lei, Supremia, companie controlată de antreprenorul Levente Bara, vrea să facă 30 milioane de lei din exporturi, adică 18% din business, conform calculelor ZF.
 
Produsele Supremia ajung la export în Europa în ţări precum Germania, Danemarca, Turcia, Ungaria sau Austria, dar şi pe alte continente, potrivit ultimelor date.
 
De asemenea, Supremia Grup, care deţine o unitate de producţie în Alba Iulia, şi-a bugetat pentru anul acesta un profit net de 7,7 milioane de lei, adică aproape dublu faţă de nivelul din 2014. Astfel, compania ar putea încheia anul acesta cu o marjă a profitului net de aproape 5%, arată calculele ZF.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO