Adriean Asan-Mic, acţionar şi director general al Lactag SA: În anul 2014, vânzările din reţeaua de magazine proprii au reprezentat aproximativ 38% din totalul cifrei de afaceri a companiei.
Lactag, unul dintre cei mai mari producători locali de lactate, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 123,7 mil. lei, în creştere cu aproape 70% faţă de anul precedent pe fondul deschiderii de magazine proprii, dar şi a lansării de noi produse, atât pe categoria produselor lactate, cât şi pe cea de mezeluri- categorie în care a intrat în urmă cu circa un an.
În 2014, compania controlată de omul de afaceri Robert Iriza, fost acţionar al producătorului de îngheţată Top Gel, şi de Adriean Asan-Mic, fost director general al Top Gel, a realizat o cifră de afaceri de 71,8 mil. lei, în creştere cu 18% faţă de nivelul din 2013.
„Creşterea semnificativă a cifrei de afaceri în 2014 s-a datorat mai multor acţiuni / proiecte conjugate. În primul rând, a fost finalizată o investiţie de peste 1 mil. euro şi dată în folosinţă noua secţie de prelucrare ESL şi UHT şi de ambalare a laptelui de consum în ambalaje Tetra Pak. De asemenea, creşterea numărului de magazine proprii a contribuit la avansul cifrei de afaceri anul trecut”, a declarat pentru ZF Adriean Asan-Mic, acţionar şi director general al Lactag SA, companie listată la bursa de la Bucureşti, având simbolul bursier LACT. Anul acesta, compania a lansat o gamă de produse lactate „light”, iar directorul general al Lactag spune că vor continua să lanseze produse noi, atât lactate, cât şi mezeluri, şi că vor face un rebranding al produselor din carne.