Retail&Agrobusiness

Producătorul de lenjerie intimă Jolidon, în reorganizare: afaceri pe plus, dar angajaţi mai puţini

Gabriel Cârlig (46 de ani) a lansat când avea 26 de ani businessul Jolidon, o afacere cu costume de baie şi lenjerie intimă, care a devenit ulterior una dintre puţinele companii româneşti care s-au extins peste hotare.

Gabriel Cârlig (46 de ani) a lansat când avea 26 de ani businessul Jolidon, o afacere cu costume de baie şi lenjerie intimă, care a devenit ulterior una dintre puţinele companii româneşti care s-au extins peste hotare.

Autor: Cristina Roşca

26.06.2018, 00:05 962

Compania clujeană mai are 64 de magazine, de două ori mai puţine decât în cel mai bun moment.

Producătorul şi retailerul local Jolidon a terminat anul 2017 cu afaceri de aproape 64 mil. lei, în urcare cu 6,7% faţă de 2016. De altfel, 2017 a fost al doilea an de creştere pentru businessul care s-a prăbuşit în 2014-2015, perioadă în care şi com­pa­nia a intrat în insolvenţă. Între timp însă, s-a aprobat planul de reorganizare şi com­pania a revenit cu businessul pe un trend ascendent. Totuşi, ca parte a efi­cien­tizării Jolidon, numărul de salariaţi a scă­zut la 729 anul trecut faţă de un nivel ma­xim de 1.100 de oameni în 2012, când şi businessul se afla la aproape 100 de milioane de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO