Retail&Agrobusiness

Producătorul de pâine Titan a ajuns la nouă magazine Casa Brutarilor pe locul fostelor spaţii Belforno. „Vom deschide şi unităţi noi“

Redenumirea unităţilor Belforno în Casa Brutarilor vine în condiţiile în care brutăriile tradiţionale încearcă să cucerească piaţa, în contextul în care brutăriile din hipermarketuri şi supermarketuri au câştigat o parte importantă din consumatori.

Redenumirea unităţilor Belforno în Casa Brutarilor vine în condiţiile în care brutăriile tradiţionale încearcă să cucerească piaţa, în contextul în care brutăriile din hipermarketuri şi supermarketuri au câştigat o parte importantă din consumatori.

Autor: Mădălina Panaete

30.03.2016, 00:05 1568

Goodmills România, fosta com­panie Titan şi unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa pro­duselor de morărit şi panificaţie, a transformat în „Casa Brutarilor“ nouă din cele 45 de magazine Bel­forno Fresh pe care le deţinea ca urmare a unei stra­­tegii de redenumire a întregii reţele de ma­gazine.

„Casa Brutarilor a pornit ca un proiect nou, un concept de brutărie modern, dar cu elemente vin-tage în acelaşi timp. Deschiderea primelor brutării în magazine existente Belforno Fresh s-a făcut pentru a testa acest concept. În acest mo­ment sun­tem în proces de finisare a porto­foliului de produse şi standardizare a pro­cedurilor din magazine. Va urma o nouă etapă de dezvoltare care va cuprinde atât spaţii exis­tente, cât şi spaţii noi“, a declarat pentru ZF Dragoş Serb, director reţea de magazine Belforno Fresh.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO