Retail&Agrobusiness

Producătorul de textile Târnava Sighişoara şi-a bugetat afaceri în creştere cu 20%

Producătorul de textile Târnava Sighişoara şi-a...

Autor: Laurentiu Cotu

01.04.2015, 00:06 470
Producătorul de textile Târnava din Sighişoara, judeţul Mureş, printre ai cărui clienţi se numără branduri precum MaxMara, Hauber sau Benetton, mizează în acest an pe o creştere cu 20% a afacerilor, pe baza contractelor la export, dar şi a co­menzilor interne. Compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 6 mil. lei (1,4 mil. euro), în scădere cu 10% faţă de anul precedent.
 
„Anul trecut am înregistrat o scă­dere a afacerilor faţă de anul pre­cedent, datorită lipsei acute a forţei de muncă. Pentru acest an pre­vizio­năm o evoluţie po­zitivă a afa­ce­rilor, luând în cal­cul o uşoară re­venire a co­men­zilor la intern, dar şi o creştere a  con­tractelor la export şi a numă­rului de angajaţi“, a declarat pentru ZF Transilvania Cristina Cecilia Hâncu, directorul general al Târnava.
 
Compania are în jur de 200 de angajaţi, însă intenţionează să mai angajeze în acest an încă 30-35 de confecţioneri şi finisori confecţioneri. Tot pentru acest an, producătorul de textile din Sighişoara ia în calcul creşterea cu 20% a capacităţii de producţie faţă de 2014.
 
În prezent, capacitatea lunară de pro­ducţie a fabricii Târnava este de 20.000-30.000 de bucăţi, în funcţie de complexitatea produsului. Compania fabrică cămăşi, bluze, tricouri, fuste, veste şi rochii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO