Producătorul de textile Târnava din Sighişoara, judeţul Mureş, printre ai cărui clienţi se numără branduri precum MaxMara, Hauber sau Benetton, mizează în acest an pe o creştere cu 20% a afacerilor, pe baza contractelor la export, dar şi a comenzilor interne. Compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 6 mil. lei (1,4 mil. euro), în scădere cu 10% faţă de anul precedent.
„Anul trecut am înregistrat o scădere a afacerilor faţă de anul precedent, datorită lipsei acute a forţei de muncă. Pentru acest an previzionăm o evoluţie pozitivă a afacerilor, luând în calcul o uşoară revenire a comenzilor la intern, dar şi o creştere a contractelor la export şi a numărului de angajaţi“, a declarat pentru ZF Transilvania Cristina Cecilia Hâncu, directorul general al Târnava.
Compania are în jur de 200 de angajaţi, însă intenţionează să mai angajeze în acest an încă 30-35 de confecţioneri şi finisori confecţioneri. Tot pentru acest an, producătorul de textile din Sighişoara ia în calcul creşterea cu 20% a capacităţii de producţie faţă de 2014.
În prezent, capacitatea lunară de producţie a fabricii Târnava este de 20.000-30.000 de bucăţi, în funcţie de complexitatea produsului. Compania fabrică cămăşi, bluze, tricouri, fuste, veste şi rochii.