Retail&Agrobusiness

Producătorul de vin Cramele Recaş: Din 2019 exporturile vor fi mai mari decât vânzările pe piaţa internă

Cramele Recaş este un business prezent pe piaţa din România pe toate segmentele, de la entry la premium şi din retail în HoReCa

Cramele Recaş este un business prezent pe piaţa din România pe toate segmentele, de la entry la premium şi din retail în HoReCa

Autor: Cristina Roşca

25.01.2018, 22:30 569
„Noul plan investiţional vine pe fondul creşterilor înregistrate atât pe piaţa locală, cât şi la export“.
 
Producătorul de vin Cramele Recaş, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, anunţă un nou plan de investiţii, capacitatea de pro­duc­ţie urmând a ajunge în total la 30 de mi­lioa­ne de litri, pe fondul unei evoluţii fa­vo­rabile a pieţei locale pe de-o parte şi a exporturilor pe de alta. Astfel, jucă­torul vrea să îşi majoreze producţia cu 4 mi­lioane de litri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO