Retail&Agrobusiness

Producătorul drojdiei Pakmaya: Nu am majorat preţurile la produse. Fabrica de la Paşcani funcţionează la capacitate maximă, fără întreruperi în flux

Producătorul drojdiei Pakmaya: Nu am majorat preţurile la produse. Fabrica de la Paşcani funcţionează la capacitate maximă, fără întreruperi în flux

Autor: Cristina Bellu

31.03.2020, 11:06 7534

Rompak din Paşcani, producătorul drojdiei Pakmaya  şi a altor ingrediente pentru industria de panificaţie şi cofetărie, afirmă că preţurile la produse nu au suferit modificări în această perioadă. Anunţul vine în contextul în care în ultima săptămână au fost semnalate numeroase situaţii când produsele de larg consum din magazine au ajuns la rafturi cu preţuri mai mari decât la începutul declanşării epidemiei cu noul coronavirus.

”Perioada de instabilitate la nivel mondial se reflectă cu siguranţă şi asupra costurilor noastre. În aceste momente, facem tot ceea ce este necesar pentru a asigura continuitatea activităţii, fără să ţinem cont de aceste majorări. Preţurile noastre nu au suferit majorări în această perioadă şi ne vom strădui să menţinem această situaţie cât mai mult posibil. Scumpirile care pot fi observate în anumite magazine sunt strict rezultatul acţiunilor speculative ale unor comercianţi”, explică Cristina Hanganu, directorul de vânzări al Pakmaya România.

În luna martie, fabrica de la Paşcani, singura din România care produce drojdie de panificaţie, a produs şi livrat magazinelor şi unităţilor de panificaţie din întreaga ţară cantităţi record de drojdie proaspătă şi uscată. Astfel, pentru consumatorul casnic, comenzile au fost de 3 ori mai mari faţă de luna precedentă sau faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit datelor furnizate de companie.

“Fabrica noastră produce, în acest moment, drojdie proaspătă la capacitate maximă. (…) Avem stocuri suficiente de materii prime pentru a continua activitatea fabricii pe o perioadă lungă de timp şi subliniem acest lucru. Problema cu disponibilitatea produselor la raft, semnalată adesea, este legată de o reducere a cantităţilor de produse similare din import care erau înainte disponibile pe piaţa din România dar şi de achiziţiile exagerate ale unor consumatori”, adaugă Cristina Hanganu.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO