Retail&Agrobusiness

Producătorul Heidi: Creşterea pieţei de ciocolată se stabilizează după ce reducerea TVA a dus consumul la cel mai ridicat nivel

Peter Müller, managing director Heidi România

Peter Müller, managing director Heidi România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

25.10.2017, 00:07 426

♦Un român consumă anual 2,2-2,5 kilograme de ciocolată, de două ori mai puţin decât un german.

Peter Müller, managerul care conduce de la începutul anului producătorul ciocolatei Heidi cu afaceri de peste 22 mil. euro, spune că România urmează tendinţele de la nivel mondial în domeniul ciocolatei, astfel că pe plan local consumatorii se îndreaptă către produse premium, dar şi către ciocolată realizată manual sau personalizată.

„Consumul de ciocolată în Ro­mâ­nia este relativ scăzut com­parativ cu cel de pe alte piete, ridi­cându-se la circa 2,2-2,5 kilo­grame per capita. Comparativ, în Aus­tria sau Germania consu­mul este de aproximativ 8 kilo­gra­me pe cap de locuitor, iar în Po­lonia este de 5 kilograme. Există însă potenţial de creştere. Oamenii vor să încerce produse diversi­ficate, mai multe arome şi re­ţete, nu doar ciocolată realizată indus­trial“, a spus Peter Müller, mana­ging director Heidi România, companie care deţine o fabrică în oraşul Pante­limon (judeţul Ilfov).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO