Retail&Agrobusiness

Producătorul iaurturilor Olympus şi-a trasat un obiectiv clar: „După ce ajungem la 70 de milioane de euro, vom creşte cu 10% în fiecare an“

Ilias Pliatsikas, directorul general al Fabricii de Lapte Braşov: Comerţul modern creşte, iar cel tradiţional dispare încet, încet din păcate. Comerţul tradiţional înseamnă comenzi mici şi nu vrem să mergem o dată la 15 zile să livrăm produsele.

Ilias Pliatsikas, directorul general al Fabricii de Lapte Braşov: Comerţul modern creşte, iar cel tradiţional dispare încet, încet din păcate. Comerţul tradiţional înseamnă comenzi mici şi nu vrem să mergem o dată la 15 zile să livrăm produsele.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

29.07.2014, 00:06 149
De la intrarea pe piaţă, în 2011, vânzările producătorului Olympus au crescut cu peste 40% anual.
 
Ilias Pliatsikas, directorul general al Fa­bricii de Lapte Braşov, producătorul lacta­te­lor Olympus şi Oly, afirmă că în prima parte a acestui an afacerile companiei au fost în linie cu „bugetul şi aşteptările“, iar pentru anul aces­ta estimează un rulaj de 70 milioane de euro.
 
Cu acest rezultat, Olympus se menţine pe lo­cul patru în topul celor mai mari producători de lactate din România, după Danone, Albalact şi FrieslandCampina.
 
„Pentru creşterea din acest an ne bazăm pe toate segmentele de produse. După ce vom ajunge la 70 de milioane de euro cred că vom avea o creştere de 10% a afacerilor în fiecare an“, a spus managerul care se află la cârma celui mai mare exportator de lactate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO