Ilias Pliatsikas, directorul general al Fabricii de Lapte Braşov: Comerţul modern creşte, iar cel tradiţional dispare încet, încet din păcate. Comerţul tradiţional înseamnă comenzi mici şi nu vrem să mergem o dată la 15 zile să livrăm produsele.
De la intrarea pe piaţă, în 2011, vânzările producătorului Olympus au crescut cu peste 40% anual.
Ilias Pliatsikas, directorul general al Fabricii de Lapte Braşov, producătorul lactatelor Olympus şi Oly, afirmă că în prima parte a acestui an afacerile companiei au fost în linie cu „bugetul şi aşteptările“, iar pentru anul acesta estimează un rulaj de 70 milioane de euro.
Cu acest rezultat, Olympus se menţine pe locul patru în topul celor mai mari producători de lactate din România, după Danone, Albalact şi FrieslandCampina.
„Pentru creşterea din acest an ne bazăm pe toate segmentele de produse. După ce vom ajunge la 70 de milioane de euro cred că vom avea o creştere de 10% a afacerilor în fiecare an“, a spus managerul care se află la cârma celui mai mare exportator de lactate.