Retail&Agrobusiness

Producătorul îngheţatei Alpin a avut vânzări mai mari cu 30% şi a intrat pe piaţa biscuiţilor

Ioan Istrate, acţionar al Alpin 57 Lux: Produsele din categoria de patiserie proaspătă sunt distribuite în toate categoriile de magazine, începând de la comerţul traditional şi până la reţelele de magazine internaţionale.

Ioan Istrate, acţionar al Alpin 57 Lux: Produsele din categoria de patiserie proaspătă sunt distribuite în toate categoriile de magazine, începând de la comerţul traditional şi până la reţelele de magazine internaţionale.

Autor: Mădălina Panaete

05.02.2016, 18:00 765

Alpin57Lux din Alba-Iulia, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa îngheţatei, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 90 milioane de lei (20 mil. euro), în creştere cu 30% faţă de anul precedent, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor furnizate de companie.

„Creşterea cifrei de afaceri se datorează măsurilor orga­nizatorice care au vizat extinderea şi consolidarea pieţei, dar şi tem­pe­raturilor fa­vora­bile vânzării în­gheţatei din sezonul trecut“, a declarat Ioan Istrate, care a pus bazele producătorului în urmă cu mai bine de 20 de ani, într-o perioadă în care se conturau cele mai importante businessuri româneşti din îngheţată.

Rezultatele de anul trecut întrec previziu­nile anterioare ale com­paniei, la început de an Alpin57Lux  bugetând un avans de 10%.

Compania este activă atât pe segmentul de îngheţată, pe cel de legume congelate (Ma­estro Alpin), pati­se­rie congelată (Romcherie), dar recent a intrat şi pe segmentul de patiserie proaspătă, precum biscuiţi, cornuleţe, covrigei, pişcoturi sau saleuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO