Retail&Agrobusiness

Producătorul Napolact se îndreaptă spre afaceri de 100 mil. euro „Nu vrem să creştem cu orice preţ“

Cornel Cărămizaru

Cornel Cărămizaru

Autor: Mădălina Panaete

06.04.2016, 00:08 659

FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri în creştere cu o singură cifră (mai puţin de 10%), îndreptându-se astfel spre pragul de 100 mil. euro.

„Pentru anul acesta dorim o creştere a cifrei de afaceri de single digit (mai puţin de 10% n-red.). Obiectivul nostru este îmbunătăţirea generală a com­paniei pentru că nu putem spera să creştem cu orice preţ. Trebuie să eficientizăm activitatea permanent“, a spus Cornel Cărămizaru, managerul de 41 de ani care a preluat în urmă cu trei luni conducerea businessului local al producătorului olandez.

Cornel Cărămizaru, care lucrează de cinci ani în cadrul companiei, este unul dintre cei mai tineri executivi din industria lactatelor, o piaţă estimată la 800 milioane de euro (fără piaţa nefiscalizată).

Anul trecut piaţa lactatelor a crescut cu 5-6% în valoare, conform datelor furnizate de FrieslandCampina, fiind ajutată de reducerea TVA la alimente de la 24% la 9% începând cu 1 iunie anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO