Retail&Agrobusiness

Producătorul Santal: Câştigă teren produsele cu valoare adăugată mare

Producătorul Santal: Câştigă teren produsele cu...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

22.10.2018, 00:05 298

Parmalat România, unul dintre cei mai mari producători de băuturi răcoritoare necarbonatate, a avut în primul semestru vânzări în volum şi valoare mai mari faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce profitabilitatea a rămas la un  nivel similar cu rezultatul din primul semestru din 2017, arată ultimul raport al companiei-mamă din Italia.

„Cele mai mari creşteri au fost înregistrate de produsele cu valoare adăugată mare”, se arată în raportul citat. De asemenea, în raport se mai arată că şi România a înregistrat una dintre cele mai mari rate de creştere din Uniunea Europeană, avans determinat de creşterea cererii interne, care la rândul ei a fost susţinută de majorarea veniturilor, inflaţia mică, o piaţă a muncii bună, dobânzi mici şi îmbunătăţirea valorii activelor imobiliare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO