Retail&Agrobusiness

Producătorul „Telemea de Ibăneşti“ vinde 5% din producţie ca marcă privată

Producătorul „Telemea de Ibăneşti“ vinde 5% din...

Autor: Roana Rotaru

24.04.2017, 00:05 1407

„În ziua de azi e foarte uşor să produci. Greu este să vinzi. Cum vinzi...fiecare decide“.

Fabrica de lactate Mirdatod Prod, din judeţul Mureş, deţinută de fraţii Todoran, care produce „Telemeaua de Ibăneşti“, un produs tradiţional românesc recunoscut la nivelul UE ca produs cu Denumire de Origine Protejată, vinde în jur de 5% din producţie de brânzeturi ca marcă privată pentru marile reţele de magazine.

Unul din magazinele în care Telemeaua de Ibăneşti apare ca marcă privată este Mega Image, unde telemeaua este prezentă sub marca „Gusturi româneşti“. Retailerul Mega Image nu comercializează şi Telemea de Ibăneşti brand propriu Mirdatod.

„Vindem foarte puţin pe marcă privată, în jur de 5%. Vindem cel mai mult pe marca noastră în Auchan, Penny, Selgos. Clientul ne recunoaşte oricum pentru că scrie Telelemea de Ibăneşti pe ea, iar noi suntem singurii producători. Scrie şi de cine e produsă. Scrie totul. Nu ne deranjează ca scrie şi Gusturi Româneşti. Câştigi la vânzare-pierzi la brand când vinzi brandul tău cu al magazinului, însă per total câştigi“, a declarat pentru ZF Mircea Todoran, unul dintre cei doi acţionari ai companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO