Retail&Agrobusiness

Producătorul de vin Villa Vinèa şi-a bugetat afaceri mai mari cu 40% în 2019: creşterea e susţinută şi de HoReCa, şi de retail. Compania produce în prezent 20 de vinuri grupate în patru game: Classic, Premium, Selection şi V2

Producătorul de vin Villa Vinèa şi-a bugetat afaceri mai mari cu 40% în 2019: creşterea e susţinută şi de HoReCa, şi de retail. Compania produce în prezent 20 de vinuri grupate în patru game: Classic, Premium, Selection şi V2

Crama Villa Vinèa din zona Podişului Târnavelor are o suprafaţă de 70 de hectare cultivate cu viţă-de-vie.

Autor: Cristina Roşca

13.09.2019, 00:05 976

Producătorul de vin Villa Vinèa din zona Transilvaniei şi-a bugetat pentru 2019 o cifră de afaceri de 3,6 milioane de lei, cu aproape 40% mai mult decât anul anterior. Avansul vine după ce în prima parte a anului compania a obţinut vânzări de 1,3 milioane de lei, în urcare cu 45% faţă de primul semestru din 2018.

„Pentru noi, anul acesta a demarat cu vânzarea unor volume mai mari în judeţele în care eram deja prezenţi (centrul ţării – n. red.). În paralel, ne-am concentrat pe extinderea zo­nelor de distribuţie, abordând strategic vestul ţării şi Bucureştiul, acolo unde am avut parte de deschidere şi am reuşit să încheiem parteneriate put­er-nice“, declară Mircea Matei, director general al Villa Vinèa.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO