Retail&Agrobusiness

Profi se apropie de 2 mld. euro după ce businessul a crescut cu peste 20% în 2020. „Ne aşteptăm ca 2021 să fie dificil, cu puterea de cumpărare afectată“. Compania are aproape 1.400 de magazine în peste 500 de localităţi din România

Călin Costinaş, deputy CEO, Profi:

Ne aşteptăm ca forţa pandemiei să se mai domolească, dar cel mai probabil nu va fi eradicată cu desăvârşire. Va continua să afecteze încă puternic puterea de cumpărare şi şomajul. De aceea, ne aşteptăm ca 2021 să fie în continuare un an dificil, de adaptare la noua normalitate. Ne aşteptăm ca putearea de cumpărare a clienţilor să fie afectată, dar ne menţinem targetul de expansiune. Plănuim să ne bucurăm de deschiderea magazinului nostru cu numărul 1.500 şi să continuăm drumul către 2.000 de magazine.

Călin Costinaş, deputy CEO, Profi: Ne aşteptăm ca forţa pandemiei să se mai domolească, dar cel mai probabil nu va fi eradicată cu desăvârşire. Va continua să afecteze încă puternic puterea de cumpărare şi şomajul. De aceea, ne aşteptăm ca 2021 să fie în continuare un an dificil, de adaptare la noua normalitate. Ne aşteptăm ca putearea de cumpărare a clienţilor să fie afectată, dar ne menţinem targetul de expansiune. Plănuim să ne bucurăm de deschiderea magazinului nostru cu numărul 1.500 şi să continuăm drumul către 2.000 de magazine.

Autor: Cristina Roşca

07.12.2020, 12:00 333

♦ Retailerul activ pe formatul de supermarket şi proximitate va încheia anul cu circa 220 de unităţi noi, ritmul expansiunii fiind mai lent ca în 2019 ♦ Pentru anul viitor compania anunţă că merge înainte cu dezvoltarea.

Retailerul Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, va încheia anul cu afaceri de aproape 2 mld. euro (peste 9 mld. lei), după o creştere de peste 20% în 2020. Pe piaţa de comerţ alimentar din România doar alte trei grupuri au depăşit deja pragul de 2 mld. euro cifră de afaceri, e vorba de Kaufland, Carrefour (doar la nivel de grup, nu pe o entitate) şi Lidl. Astfel, după evoluţia din acest an Profi îşi va consolida locul patru în piaţa locală, dar se apropie de primii clasaţi dat fiind că ritmul de creştere e alert, conform datelor ZF.

„Anul acesta am reuşit să creştem cu peste 20%. Factorii care au contribuit la această evoluţie au fost extinderea reţelei şi politica noastră de promoţii“, spune Călin Costinaş, deputy CEO în cadrul companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO