Retail&Agrobusiness

Profi a deschis aproape 30 de magazine în octombrie şi a depăşit pragul de 1.350 de unităţi la nivel naţional. Compania e cel mai extins jucător din comerţul local şi unul dintre cei mai mari retaileri după cifra de afaceri de 7,3 mld. lei în 2019

Dintre deschiderile din octombrie, opt sunt pe formatul City (format mai mic destinat mediului urban), nouă sunt Standard (formatul clasic pentru zona urbană), iar 11 sunt Loco (brand lansat pentru mediul rural).

Dintre deschiderile din octombrie, opt sunt pe formatul City (format mai mic destinat mediului urban), nouă sunt Standard (formatul clasic pentru zona urbană), iar 11 sunt Loco (brand lansat pentru mediul rural).

Autor: Cristina Roşca

04.11.2020, 00:05 866

Lanţul de magazine Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, continuă expansiunea în ritmul obişnuit în pofida pandemiei de COVID-19, deschizând în octombrie 28 de magazine noi. Numărul este relativ similar cu cel din alte luni sau chiar ceva mai mare decât în altele din 2020. Astfel, reţeaua a depăşit 1.350 de unităţi prezente în peste 500 de localităţi mari şi mici din România.

Spre comparaţie, retailerul activ pe segmentul de supermarketuri şi proximitate modernă a deschis anul trecut 260 de unităţi noi, încheind 2019 cu un total de 1.184 de magazine. Oficialii companiei anunţau că pentru anul acesta ţinta este ca cel puţin la fel de multe unităţi să fie inaugurate. Din datele ZF, numărul deschiderilor este momentan undeva la 170, fără a se ţine cont de închideri. Astfel, pentru a atinge ţinta propusă, Profi trebuie să accelereze considerabil pe final de an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO