Doar Profi şi Carrefour (cu conceptul Contact) au atacat zona rurală până acum
Lanţul de magazine Profi, controlat de fondul de investiţii Enterprise Investors, vrea să dubleze în acest an numărul de unităţi sub brandul Loco, destinat zonei rurale. În prezent sunt 22 de unităţi, iar o dublare ar însemna 44 de magazine până la finalul lui 2016.
„Avem 22 de Loco în prezent, iar politica noastră este să deschidem cel puţin tot atâtea în anul acesta“, spun reprezentanţii Profi.
Profi a lansat acest concept special pentru zona rurală, unde locuieşte aproape jumătate din populaţia României, în vara anului trecut, când au fost deschise „dintr-un foc“ 11 unităţi. Compania anunţase anterior că are în plan să deschidă magazine în zona rurală, chiar sub brandul Loco, însă a avut nevoie de mai bine de doi ani şi jumătate pentru a testa şi şlefui conceptul.
Spre deosebire de supermarketurile clasice deschise de Profi, magazinele Loco vând o gamă largă de produse non-alimentare, în timp ce varietatea de bunuri care sunt deja produse de localnici pentru autoconsum va fi mai mică.