Retail&Agrobusiness

Profi vrea să-şi dubleze reţeaua de magazine din zona rurală la 44 de unităţi

Doar Profi şi Carrefour (cu con­ceptul Con­tact) au atacat zona rurală până acum

Doar Profi şi Carrefour (cu con­ceptul Con­tact) au atacat zona rurală până acum

Autor: Cristina Rosca

01.02.2016, 08:00 4393
Lanţul de magazine Profi, controlat de fondul de investiţii Enter­prise Investors, vrea să dubleze în acest an numărul de unităţi sub brandul Loco, destinat zo­nei rurale. În prezent sunt 22 de unităţi, iar o dublare ar însemna 44 de magazine până la finalul lui 2016.
 
„Avem 22 de Loco în prezent, iar politica noastră este să deschidem cel puţin tot atâtea în anul acesta“, spun reprezentanţii Profi.
 
Profi a lansat acest concept spe­cial pentru zona rurală, unde locu­ieşte aproape jumătate din po­pulaţia României, în vara anului trecut, când au fost deschise „dintr-un foc“ 11 unităţi. Compania anunţase anterior că are în plan să deschidă magazine în zona rurală, chiar sub brandul Loco, însă a avut nevoie de mai bine de doi ani şi jumătate pentru a testa şi şlefui conceptul.
 
Spre deosebire de super­marketurile clasice deschise de Profi, magazinele Loco vând o gamă largă de produse non-alimentare, în timp ce varietatea de bunuri care sunt deja produse de localnici pentru autoconsum va fi mai mică.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro