Retail&Agrobusiness

Proprietarul magazinelor de optică OPTIblu estimează un avans al businessului de 30%

Proprietarul magazinelor de optică OPTIblu estimează un...

Autor: Cristina Roşca

09.08.2017, 00:05 414

Compania a încheiat S1 cu afaceri de 27 mil. lei, în creştere cu 15%, iar ţinta pe tot anul este de 56 mil. lei.

Compania Optical Network, care deţine activităţi în distribuţia şi retailul de produse de optică, vrea să mai deschidă până la finalul acestui an şase magazine, urmând să ajungă la 45 de unităţi.

De la începutul anului compania care deţine în portofoliu lanţurile de magazine fizice OPTIblu şi Klarmann a inaugurat deja trei magazine. Dintre acestea, două sunt OPTIblu - în Militari Shopping Center din Bucureşti şi în Lotus Mall din Oradea. Magazinul Klarmann este amplasat în galeria comercială a hipermarketului Cora din Cluj-Napoca. Compania Optical Network a lansat în urmă cu circa doi ani an un nou format de magazin - Klarmann, cu profil de discount, cu care atacă un nou segment de clienţi.

„Divizia de retail operează în prezent 39 de magazine, dintre care 33 de unităţi OPTIblu şi şase Klarmann”, potrivit companiei. În online compania controlează platformele conga.ro şi optiblu.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO