Retail&Agrobusiness

Proprietarul magazinelor OPTIblu şi-a majorat afacerile cu 15% după ce a apăsat pedala expansiunii

Raluca Cîmpianu, director general al grupului Optical Network: În 2019, ca şi până acum, vom continua consolidarea reţelei de retail de optică medicală existentă, urmărind o creştere a afacerilor similară anului 2018.

Raluca Cîmpianu, director general al grupului Optical Network: În 2019, ca şi până acum, vom continua consolidarea reţelei de retail de optică medicală existentă, urmărind o creştere a afacerilor similară anului 2018.

Autor: Cristina Roşca

17.01.2019, 00:05 447

„Tot mai mulţi purtători de ochelari de vedere fac trecerea de la produse şi tratamente medii la cele premium.“

Optical Network, compania care deţine reţelele de optică OPTIblu şi Klarmann, a deschis anul trecut 13 magazine noi, fiind relocate alte trei unităţi. Astfel, compania a ajuns să aibă 56 de magazine în total, dintre care 36 sub brandul OPTIblu, 19 sub marca Klarmann (activă pe segmentul de discount) şi unu singur pe segmentul premium, sub numele de O51.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO