Retail&Agrobusiness

Proprietarul Optiblu vine cu un format de discount pe o piaţă de optică estimată la 1 mld. lei

Proprietarul Optiblu vine cu un format de discount pe o...

Autor: Cristina Roşca

21.09.2016, 00:00 863

Compania Optical Network, care deţine activităţi în distribuţia şi retailul de produse de optică, a lansat în urmă cu circa un an un nou format de magazin, cu profil de discount, cu care atacă un nou segment de clienţi. Magazinele poartă numele de Klarmann şi sunt al treilea brand de retail din portofoliul companiei după OPTIblu şi conga.ro.

Optiblu se adresează clienţilor cu venituri peste medie, în timp ce conga.ro este prezent în online şi targetează toţi clienţii care îşi fac cumpărăturile pe internet.

În prezent, discounterul deţine cinci magazine, dintre care două sunt în Bucureşti, respectiv în Mega Mall şi Militari Shopping Center, unu este în Focşani (Focşani Mall), iar din 2016 brandul este prezent şi în Galaţi si Targu Mures. Cea mai nouă unitate sub acest brand este amplasată în galeria comercială a hipermarketului Kaufland Oţelarilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO