Retail&Agrobusiness

Proprietarul OPTIblu: Vrem să deschidem până la 15 magazine noi, dar ne uităm şi la achiziţii

Sub brandul Optiblu sunt deschise în prezent 32 de magazine în principalele oraşe din ţară

Sub brandul Optiblu sunt deschise în prezent 32 de magazine în principalele oraşe din ţară

Autor: Cristina Roşca

02.03.2017, 00:05 620
Compania Optical Network, care deţine activităţi în distribuţia şi retailul de produse de optică, vrea să deschidă 10-15 magazine noi, dar se uită şi către achiziţii pentru dezvoltare. Firma are magazine fizice sub brandurile OPTIblu şi Klarmann şi online este prezentă pe conga.ro. În total, compania are 38 de unităţi după ce a deschis anul trecut 11 magazine.
 
„Intenţionăm să deschidem cel puţin la fel de multe magazine ca şi anul trecut, adică undeva în jur de 10-15 unităţi noi, însă depindem într-o măsură importantă de disponibilitatea forţei de muncă specializate - optometrişti şi medici oftalmologi - precum şi de identificarea de locaţii potrivite pentru magazinele noastre. Dorim să creştem prezenţa magazinelor Optiblu în toate marile oraşe din ţara, în timp ce pentru reţeaua Klarmann consolidăm prezenţa în Bucureşti şi regiunile apropiate“, a declarat Raluca Cîmpianu, general manager al Optical Network. Din totalul de magazine, 32 sunt OPTIblu, restul fiind Klarmann. Raluca Cîmpianu adaugă că grupul are în vedere ca, pe lângă dezvoltarea organică, să crească businessul şi prin parteneriate şi achiziţia altor jucători din domeniu interesaţi de o astfel de oportunitate. 
 
Expansiunea şi creşterea consumului de produse de profil ajută compania să îşi consolideze businessul. Astfel, Optical Network şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 58-60 mil. lei, respectiv un avans al businessului de 25-30% comparativ cu anul anterior. Anul trecut avansul a fost de 22%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO