Retail&Agrobusiness

Pur, Fairy şi Axion controlează piaţa de 183,5 milioane de lei a detergenţilor de vase

Pur, Fairy şi Axion controlează piaţa de 183,5...

Autor: Cristina Rosca

23.06.2015, 00:06 1277
Românii cheltuie anual pe detergent de vase 183,5 mil. lei, pe o piaţă do­mi­nată de trei branduri străine, res­pectiv Pur (al grupului german Henkel), Axion (Colgate) şi Fairy (P&G).
 
Cei trei mari ocupă nouă dintre cele zece poziţii din topul celor mai vândute produse în volum, top în care îşi face loc şi o marcă privată. În total, cele zece pro­duse „spală” mai bine de o treime din piaţă, potrivit datelor ofe­rite de compania de cer­cetare de piaţă Vektor Mark­tfor­schung.
 
Astfel, podiumul este alcătuit din Fairy la 500 ml - cu miros de lămâie şi res­pectiv măr - pe primele două poziţii - şi Pur cu miros de lămâie la 450 ml. De altfel, Pur, brand din portofoliul com­pa­niei Henkel, este prezent pe cinci po­ziţii în top, fiind astfel cel mai bine vân­dut brand per ansamblu, potrivit da­telor ofe­rite de Vektor Marktfor­schung. Fairy este prezent de două ori, iar Axion de alte două ori. Topul realizat de com­pania de cercetare de piaţă re­pre­zintă clasa­mentul în volum al celor mai vândute produse de tipul detergent de vase.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO