Retail&Agrobusiness

Radu Savopol, fondatorul 5 to go, readuce la viaţă conceptul de „lactobar“, lansat în anii ’60

Radu Savopol, fondatorul 5 to go, readuce la viaţă...

Autor: Cristina Roşca

05.05.2025, 00:07 2150

Antreprenorul Radu Savopol, fondatorul lanţului de cafenele 5 to go, cel mai extins jucător de pe piaţa de profil, readuce la viaţă un brand românesc de dinainte de ’90, şi anume Lacto Bar.

„E vorba de unul dintre brandurile mai inedite de dinainte de ’90. Lacto Bar era un concept HoReCa, unde puteai găsi produse mai altfel pentru vremea aceea, precum lapte cu mămăligă, spre exemplu. Era diferit faţă de ce găseai pe piaţă la momentul respectiv“, spune el.

Unul dintre aceste localuri era amplasat pe bulevardul Magheru din Capitală, într-un spaţiu unde a funcţionat multă vreme Vodafone, care apoi s-a mutat însă. Acum, Savopol vrea să deschidă primele noi unităţi sub această marcă tot în zona centrală, dar nu exact în acelaşi loc, care nu e disponibil.

„Primele unităţi vor fi deschise chiar în vara acestui an. Urmăresc deja câteva spaţii, mă uit mai ales la zonele boeme ale Bucureştiului, cum e Piaţa Amzei, spre exemplu.“ Conceptul va fi dezvoltat sub umbrela 5 to go, urmând a se numi Lacto Bar by 5 to go. E de fapt vorba de un spinoff.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro