Retail&Agrobusiness

Rareş Petre şi Janos Csillag, doi antreprenori care s-au întors în România, au investit 165.000 de euro în microberăria „Mustaţă de bere“ din Braşov

Rareş Petre, cofondator Mustaţă de bere: Vindem în baruri, restaurante, cafenele, băcănii, dar şi online şi în hipermarketul Carrefour din Braşov. Clienţii sunt în general tineri, doritori de un produs de calitate.

Rareş Petre, cofondator Mustaţă de bere: Vindem în baruri, restaurante, cafenele, băcănii, dar şi online şi în hipermarketul Carrefour din Braşov. Clienţii sunt în general tineri, doritori de un produs de calitate.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

14.12.2020, 18:00 460

♦ Vânzările se îndreaptă, în proporţie de 95%, către acelaşi oraş, restul ajungând în alte localităţi din ţară.

Rareş Petre s-a întors în România după zece ani petrecuţi în Statele Unite ale Americii şi Irlanda şi, împreună cu prietenul lui, Janos Csillag, au pornit împreună microberăria „Mustaţă de bere“, în Braşov. Ambii antreprenori sunt de profesie ingineri, însă şi-au extins cunoştinţele şi în domeniul producţiei de bere.

„Ideea este să rămânem în România, vrem să lucrăm aici. Am investit 165.000 de euro, iar în 2019 am avut o cifră de afaceri de 62.000 de euro şi profit de 13.000 de euro, cu doi angajaţi“, spune Rareş Petre.

Producţia are loc într-o microberărie amplasată în Braşov, iar vânzările se îndreaptă, în proporţie de 95%, către ace­laşi oraş, restul ajungând şi în restul ţării. Berea sub brandul „Mustaţă de bere“ are preţuri cuprinse între 10 şi 28 de lei. „Vindem în baruri, restaurante, cafenele, băcănii, dar şi online şi în hiper­marketul Carrefour din Braşov. Clienţii sunt în general tineri, doritori de un produs de calitate“, adaugă Rareş Petre.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO