Retail&Agrobusiness

Reducerea TVA la alimente saltă puternic vânzările Carrefour în România în T3

Reducerea TVA la alimente saltă puternic vânzările...

Autor: Cristina Rosca

19.10.2015, 00:05 327

Vânzările grupului francez Carrefour în România au postat o creştere puternică like-for like (fără a ţine cont de expansiune) în tri­mes­trul al treilea compa­ra­tiv cu ace­eaşi perioadă din 2014, sus­ţi­nute de reducerea TVA la ali­men­te de la 1 iunie de la 24% la 9%.

Astfel, în perioada iulie-septembrie 2015, reducerea TVA s-a văzut într-un salt al volu­mului de vânzări al Carrefour, iar ulte­rior şi în cifra de afaceri, potrivit raportului financiar al companiei. Reprezen­tanţii grupului francez nu oferă însă cifre privind ratele de creştere pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO