Retail&Agrobusiness

Reducerea TVA şi revenirea economiei saltă businessurile grupului Cris-Tim cu o treime

Radu Timiş, 53 de ani, a pus bazele businessului Cris-Tim  în mai bine de două decenii

Radu Timiş, 53 de ani, a pus bazele businessului Cris-Tim în mai bine de două decenii

Autor: Cristina Rosca

20.07.2015, 00:08 725

Cea mai mare companie din grupul Cris-Tim  a avut anul trecut afaceri de circa 80 mil. euro, iar un avans de 30% ar duce businessul peste pragul de 100 mil. euro.

Radu Timiş, antreprenorul care a pus acum mai bine de două decenii bazele Cris-Tim, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de procesare de carne, spune că în prezent circa două treimi din business provine din co­mer­ţul tra­di­ţio­­­nal, res­pec­tiv în chioş­cu­­rile, ali­men­­ta­re­le şi ma­ga­zinele de bloc. Restul se îm­par­te între marile reţele comerciale şi ex­porturi.

„Exporturile au ajuns să reprezinte 10% din totalul businessului, iar ponderea este în creştere an de an. Anul acesta spre exemplu ne-am bugetat o creştere a vânzărilor pe alte pieţe de 20%. Produsele Cris-Tim sunt prezente pe 18 pieţe în afară de România“, explică antreprenorul.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24