Retail&Agrobusiness

Retailerul Auchan merge spre afaceri de 6 mld. lei după o creştere „sănătoasă, solidă şi sustenabilă“ de sub 10%

Retailerul Auchan merge spre afaceri de 6 mld. lei după...

Autor: Cristina Roşca

23.01.2020, 08:40 695
Francezii au în România 60 de magazine alimentare, dintre care 33 pe formatul de hipermarket, iar restul supermarketuri şi unităţi de proximitate.
Grupul francez Auchan, prezent pe piaţa locală de aproape 15 ani, şi-a majorat cifra de afaceri din România în 2019 cu sub 10%, ceea ce înseamnă că businessul s-a apropiat de pragul de 6 mld. lei, potrivit estimărilor făcute de ZF pe baza datelor comunicate de companie. Prin compa­raţie, compania a avut în 2018 afaceri de 5,5 mld. lei. „Anul 2019 a fost unul cu rezultate bune, compania a con­cretizat mai multe proiecte - de la cele comerciale la cele de responsabilitate socială, businessul a avansat cu o creştere sănătoasă, single digit (sub 10% - n.red.), solidă, sustenabilă“, spune Tiberiu Daneţiu, director de marketing în cadrul Auchan Retail România. După nivelul businessului, Auchan este unul dintre cei mai mari jucători din comerţul local, după Kaufland, Carrefour şi Lidl, dar foarte aproape de Metro Cash&Carry. Auchan a intrat pe piaţa locală acum circa 15 ani cu formatul de hipermarket. Până acum câţiva ani acesta a fost singurul format cu care retailerul francez activa local. În 2016, francezii au deschis primele magazine de proximitate sub brandul My Auchan, iar apoi au inaugurat şi primele supermarketuri. Planurile viitoare vizează magazine mici şi în special deschiderea de unităţi în cadrul staţiilor Petrom. Cele două companii au anunţat anul trecut că vor să dezvolte parteneriatul la nivelul întregii reţele de benzinării Petrom ceea ce înseamnă circa 400 de staţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO