Retail&Agrobusiness

Retailerul de bricolaj Brick din Constanţa a încheiat S1/2021 cu afaceri de peste 62 mil. lei, plus 15%. Compania pariază pe extinderea reţelei în Bucureşti, Satu Mare şi Ploieşti

Retailerul de bricolaj Brick din Constanţa a încheiat...

Autor: Cristina Bellu

28.06.2021, 10:45 213

Brick România, retailer de bricolaj, home improvement şi proiecte DYI din Constanţa, a încheiat primul semestru din acest an cu afaceri de 62,6 milioane de lei, în creştere cu 15% faţă de perioada similară a anului trecut, rezultate care susţin planurile de extindere la nivel naţional prevăzute de companie anul acesta.

“Primul magazin din această serie este centrul regional din oraşul constănţean Ovidiu care va fi inaugurat pe 2 iulie, urmând a fi finalizate negocierile pentru alte oraşe din ţară precum Bucureşti, Ploieşti, Cluj sau Satu Mare. Pentru viitorul magazin din Oradea compania a depus deja documentaţia PUZ”, transmit reprezentanţii Brick România într-un comunicat.

Anul trecut, afacerile retailerului de bricolaj au crescut cu aproape 7% faţă de anul 2019, ajungând la peste 116 milioane de lei, în timp ce profitul companiei a crescut de la 2,8 milioane de lei în 2019 la 4,8 milioane de lei în 2020.

Identificarea de locaţii noi pentru magazine face parte din strategia pe termen mediu şi lung a companiei.

„Bugetul de investiţii pentru următorii ani este destinat în totalitate deschiderii de noi locaţii. Numai anul trecut, am vândut un număr de 15 milioane de articole, iar creşterile înregistrate în ciuda contextului pandemic şi cererea existentă în piaţă ne susţin planurile de dezvoltare pentru următoarea perioadă. Vrem să ducem principiile brandului Brick şi în alte zone ale ţării, în oraşe precum Oradea, Ploieşti, Cluj, Satu Mare sau Capitala”, spune Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO