Retail&Agrobusiness

Retailerul de modă Topshop a închis magazinul din Băneasa Shopping City la nici un an de la deschidere

Retailerul de modă Topshop a închis magazinul din...

Autor: Cristina Roşca

20.08.2020, 16:00 554

♦ Brandul a fost adus în România de grupul Voici la Mode, care deţine atât franciza mărcii britanice Topshop, cât şi pe cea a Marks & Spencer.

Magazinul Topshop din Băneasa Shopping City s-a închis la mai puţin de un an de la deschidere, locul său ur­mând a fi ocupat de mărcile Sport Vision şi Buzz conform afişelor puse la intrare. La deschiderea acestui magazin oficialii companiei spuneau că urmează să fie cea mai mare unitate din sud-estul Eu­ropei, cu o suprafaţă totală de 1.200 de metri pătraţi, dis­pusă pe două etaje.

Acesta a fost cel de-al doilea magazin des­chis sub acest brand în Ro­mânia după ce în primăvara lui 2019 a fost inaugurată uni­tatea din Bucureşti Mall.

Închiderea sur­vine la scurtă vreme după ce mallurile şi-au deschis porţile. Mai exact, sunt func­ţio­nale doar mag­a­zinele, nu şi cafenelele, cinema-urile sau locurile de joacă. Retailerii de modă au funcţionat în perioada martie-iunie (trei luni) doar cu operaţiunile online, acolo unde ele au existat. În cazul Topshop însă, operaţiunile online sunt adminis­trate de grupul mamă, nu de francizat, deci aceste luni au fost pe zero.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO