Retail&Agrobusiness

Retailerul dm drogerie markt deschide două magazine la Iaşi şi Suceava

dm drogerie markt România a atins o cifră de afaceri de 55,7 mil. euro, în creştere cu 18,6% faţă de anul anterior, la o dezvoltare a reţelei de 11,3%

dm drogerie markt România a atins o cifră de afaceri de 55,7 mil. euro, în creştere cu 18,6% faţă de anul anterior, la o dezvoltare a reţelei de 11,3%

Autor: Alina-Elena Vasiliu

15.03.2016, 13:21 1565

Retailerul german de cosmetice şi produse de îngrijire dm drogerie markt deschide două noi magazine în mai, în Iulius Mall Iaşi şi Iulius Mall Suceava. Unitatea din Iulius Mall Iaşi va fi cea de-a doua deschisă într-un mall al grupului Iulius în acest oraş, după cea inaugurată în decembrie, în Palas Mall.

dm drogerie markt este un lanţ de magazine specializate în beauty, wellness, baby şi uz casnic şi deţine în România spaţii în Timişoara, Iaşi, Bucureşti, Cluj-Napoca, Galaţi, Braşov, Constanţa, Sibiu şi altele. Reţeaua a intrat pe piaţa locală în 2007, în plin boom economic, şi a ajuns la 79 de magazine în 36 de oraşe mari şi medii din ţară. Directorul general al reţelei în România este Milan Radin.

În prezent retailerul are circa 28% din totalul magazinelor, respectiv 22 de uni­tăţi, în Capitală, cel mai dezvoltat oraş din România. Pe poziţiile urmă­toare se află alte două centre urbane mari şi dezvoltate economic, respectiv Timi­şoara şi Cluj-Napoca, fiecare cu câte cinci magazine. 

Grupul dm drogerie markt, cu afaceri de 9 mld. euro în anul financiar 2014-2015, are peste 3.200 de magazine în 12 ţări, cea mai importantă fiind piaţa-mamă Germania, cu mai bine de jumătate din totalul de unităţi. În ceea ce priveşte businessul local, în 2015 dm drogerie markt România a atins o cifră de afaceri de 55,7 mil. euro, în creştere cu 18,6% faţă de anul anterior, la o dezvol­tare a reţelei de 11,3%, după cum au declarat anterior ofici­alii companiei.

Investiţia într-un astfel de magazin se ridică la circa 500.000 de euro, buget ce include şi stocul de marfă, potrivit ultimelor date deţinute de ZF. Investiţia într-o unitate stradală este mai mare decât cea într-un centru comercial deoarece în cazul acestuia din urmă spaţiul este preluat deja cu un anumit grad de finisare şi cu anumite dotări.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO