Leroy Merlin, al doilea retailer de bricolaj de pe piaţa locală după cifra de afaceri, a deschis primul său magazin din municipiul Piteşti, în urma unei investiţii de peste 2 milioane de euro.
Astfel, reţeaua Leroy Merlin din România ajunge la 22 magazine şi aproape 3.500 de angajaţi în 16 oraşe din ţară, respectiv Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara, Oradea, Târgovişte şi Arad.
„Deschiderea magazinului din Piteşti este un pas important în strategia noastră de expansiune, care vizează să fim cât mai aproape de consumatori, în special în regiunile unde nu eram deja prezenţi”, declară Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.
Situat în Piteşti Shopping Park, noul magazin se întinde pe o suprafaţă de 9.000 de metri pătraţi, din care aproximativ 7.000 de metri pătraţi sunt dedicaţi zonei de vânzare, şi are peste 120 de angajaţi.
Leroy Merlin România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 3,1 miliarde de lei, în creştere cu 6% faţă de anul precedent, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe. Profitul de 161,5 milioane de lei a fost în scădere cu 40% comparativ cu 2022, iar numărul mediu de angajaţi a crescut cu circa 150, depăşind borna de 3.000, mai arată datele publice.
Compania, membră a Grupului Francez ADEO, este lider european al pieţei de bricolaj, cu o istorie de peste 100 de ani ca retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit.
Harta ADEO cuprinde peste 1.000 de magazine situate în 20 de ţări ce deservesc 500 de milioane de locuitori şi profesionişti.