Retail&Agrobusiness

Retailerul german Lidl anunţă că a trecut cu bine peste anul de criză 2020: Criza a venit din multe direcţii, dar nu suntem ca un vapor mare şi greoi, ci ca o barcă ce se poate adapta rapid

Frank Wagner, CEO Lidl

Frank Wagner, CEO Lidl

Autor: Cristina Roşca

27.03.2021, 10:07 1761

Afacerile Lidl s-au apropiat de 12,5 mld. lei în 2020, conform estimărilor ZF.

Discounterul german Lidl şi-a majorat cifra de afaceri anul trecut, în plină pandemie, în ritmul anilor anteriori şi şi-a bugetat un avans similar şi în 2021. Spre comparaţie, retailerul a obţinut afaceri de aproape 10 mld. lei în 2019, plus 25%.

„Rezultatele au fost bune şi am reuşit să trecem cu bine peste provocarea din 2020. Criza a venit din multe direcţii, dar avantajul e că nu suntem ca un vapor mare şi greoi, ci ca o barcă ce se poate adapta rapid şi asta ne-a ajutat în 2020“, spune Frank Wagner, executivul german care conduce operaţiunile locale ale grupului.

Executivul german afirmase anterior că dacă evoluţia din primele luni ale anului trecut se va menţine, Lidl ar pu­tea ajunge lider de piaţă, depăşind Carrefour şi Kaufland. Acum el spune că aşteaptă ca toţi competitorii să pu­blice rezultatele pentru a vedea pe ce poziţie e discounterul.

„Până nu se publică oficial nu ştim dacă suntem lider. Trebuie să vedem ce au făcut competitorii. Noi am reuşit să menţinem trendul ultimilor ani. Poziţia în sine (locul întâi în piaţă - n.red.) e importantă, dar focusul e să ajungem la cât mai mulţi clienţi. Faptul că noi creştem semnificativ peste piaţa este deja un feedback bun.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO