Retail&Agrobusiness

Retailerul polonez de încălţăminte CCC ajunge la o reţea de 75 de magazine pe plan local după ce a inaugurat două unităţi în Târgovişte şi Oradea. Joanna Jozwiak, CEO: Continuăm extinderea în ciuda contextului post-pandemic social şi economic încă nefavorabil

Autor: Cristina Bellu

02.09.2020, 13:00 377

Retailerul polonez CCC, al doilea cel mai important jucător de pe piaţa locală de încălţăminte, continuă extinderea în România odată cu inaugurarea unui magazin în centrul comercial Dâmboviţa Mall din Târgovişte, precum şi a unei noi unităţi în cadrul parcului de retail NEST din Oradea, şi ajunge la o reţea de 75 de magazine pe plan local.

„Suntem hotărâţi să ne continuăm strategia de extindere, în ciuda contextului post-pandemic social şi economic încă nefavorabil. Înţelegem că acesta este un an atipic şi foarte dificil, dar depunem eforturi consistente pentru a rămâne în linie şi a ne recupera”, spune Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.

Ea apreciază că deşi iulie şi august au fost luni operaţionale pentru companie, efectele pandemiei au fost foarte vizibile şi au afectat puternic atât traficul din magazine, cât şi puterea de cumpărare. „Ne adaptăm oferta comercială şi strategiile de vânzare şi marketing pentru a depăşi această provocare”.

Retailerul polonez a mai inaugurat de la începutul anului încă două unităţi, prima în luna mai, când CCC a anunţat deschiderea unui magazin în Miercurea Ciuc şi cea de-a doua în luna iulie, odată cu inaugurarea unui magazin în Târgu Mureş.

În perioada stării de urgenţă, compania a avut închise toate magazinele fizice – deschise în malluri şi centre comerciale - şi a păstrat doar operaţiunile online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO