Ofensiva poloneză continuă astfel în retail, o piaţă de 20 mld. euro, unde au mai deschis magazine Profi (supermarket alimentar), CCC (încălţăminte) şi Reserved (modă).
Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, încălţăminte şi accesorii cu preţuri mici şi are peste 600 de magazine în Polonia, a ajuns în România la 13 magazine concentrate în zona de centru şi sud a ţării la mai puţin de un an de la intrarea pe piaţa locală.
Retailerul a intrat pe piaţă în toamna anului trecut şi a deschis magazine atât în oraşele mari ale ţării precum Bucureşti sau Ploieşti, dar a mers şi către centre urbane de mai mici dimensiuni, respectiv Mediaş, Deva sau Târgu Jiu, potrivit informaţiilor publicate pe site-ul companiei. În Bucureşti sunt deschise două astfel de magazine cu preţuri mici, în cadrul Mega Mall şi în cadrul galeriei comerciale Auchan – Drumul Taberei, conform aceleiaşi surse. Mai mult, potrivit jucătorilor din piaţa imobiliară retailerul are planuri de a continua expansiunea atât în Capitală, cât şi în provincie. Contactaţi de ZF, reprezentanţii Pepco nu au răspuns solicitării privind planurile pentru România.