Retail&Agrobusiness

Retailerul Profi, afaceri de 1,3 mld. euro în 2018, plus 25%: Avem un buget de investiţii de 100 mil. euro pentru 2019, vrem să deschidem peste 200 de magazine

Daniel Cîrstea, directorul general al Profi: Departe de a fi un an uşor, am reuşit şi în 2018 să ne atingem obiec­ti­vele şi să evoluăm

Daniel Cîrstea, directorul general al Profi: Departe de a fi un an uşor, am reuşit şi în 2018 să ne atingem obiec­ti­vele şi să evoluăm

Autor: Cristina Roşca

21.01.2019, 00:07 17834

Reţeaua de ma­gazine Profi, con­tro­lată de fon­dul de in­vestiţii Mid Eu­ropa Partners, a terminat anul trecut cu peste 900 de ma­ga­zine du­pă ce a deschis doar în 2018 circa 230 de uni­tăţi noi.

Retai­le­rul şi-a adjudecat în fiecare din ulti­mii ani titlul de „cam­­pio­nul ex­pan­­siunii“ în co­merţul lo­cal şi va mer­­­ge îna­in­te cu ex­pan­­siunea, având pla­­­ni­ficate alte peste 200 de ma­gazine, ur­mând a depăşi astfel pragul de 1.000 de unităţi.

„Departe de a fi un an uşor, am reuşit şi în 2018 să ne atingem obiec­ti­vele şi să evo­luăm (...). Cifra a cres­cut cu peste 25%, până la aproape 1,3 mi­liarde euro, dar la o bază de magazine mult mai mare decât în anul anterior. La aceasta au con­­tri­buit atât extin­de­rea reţelei, cât şi creş­terea L4L (fără să se ţină cont de expan­siu­ne – n.red.)“, a de­cla­rat Daniel Cîrstea, direc­torul general al Profi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO